سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

97/2/15
8:56 ص

انتخاب کیک جشن عقد

خوب یا بد این روزها زوج های جوان به مراسم های ساده تمایل زیادی ندارند و تزئینات جشن هایشان بسیار اهمیت می دهند. یکی از تشریفات این گونه مراسم ها کیک است که ما قصد داریم در این مطلب به موارد مهم در رابطه با انتخاب کیک جشن عقد بپردازیم ولی قبلا در مطلبی دیگر به صورت مجزا و مفصل به کیک مراسم عروسی پرداخته بودیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر زمان زیادی تا برگزاری مراسم عقدتان باقی نمانده حتما این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

این روزها هر مدل کیکی با توجه به سلیقه و تم برگزاری جشن قابل تهیه و سفارش است. بنابراین نگران این موضوع نباشید و هر آن چه که در ذهن دارید را می توانیدذ سفارش دهید. تنها چیزی که در این رابطه باید مدنظر قرار دهید قیمت تمام شده کیکی است که می خواهید سفارش دهید. در واقع هر چقدر کیک مدنظر شما بزرگ تر باشد و ریزه کاری های بیشتری بطلبد هزینه تمام شده شما نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت. پیشنهاد ما به شما این است که برای کیک مراسم عقد به سراغ کیک های خیلی مجلل نروید ولی اگر قصد دارید در مراسم عروسی نیز کیک سفارش بدهید می توانید به دلیل تعداد زیاد مهمانان نسبت به جشن عقد، از کیک های بسیار مجلل نیز استفاده کنید. البته ما در این مطلب تصاویر کیک های خیلی ساده تا خیلی مجلل را قرار می دهیم تا شما راحت تر بتوانید تصمیم گیری کنید.

انتخاب سبک کیک مراسم عقد

توصیه ما به شما این است که اول وسایل دیگر جشن عقد خود را تهیه کنید و در نهایت به سراغ سفارش کیک بروید. چرا که تناسب کیک با تم جشن عقد شما بسیار مهم است و عدم تناسب رنگ و طرح کیک با تم جشن شما می تواند از نکات منفی جشن شما محسوب شود که تا می تواند سال ها در اذهان مهمانان شما باقی بماند.

انتخاب شکل کیک جشن عقد

برای کیک جشن عقد می توانید از ساده ترین مدل ها تا مدل هایی همچون یک پرنسس استفاده کنید. سعی کنید در جشن عقدتان خیلی به سراغ رنگ های تیره نروید. بهترین پیشنهاد استفاده از رنگ های لایت دخترانه برای این جشن است تا حالت دخترانه زیبایی به کیک و در عین حال خود شما و جشن عقدتان ببخشد. چنانچه علاقه دارید جشنی تشریفاتی تدارک ببینید می توانید به سراغ کیک هایی با تزئینات دانتل بروید. در تزئین اینگونه کیک ها از مرواریدهای رنگی متناسب با تم جشن استفاده می شود که می تواند بسیار زیبا و شیک به نظر برسد و سال ها در ذهن مهمانان شما باقی بماند. البته در کیک های ساده نیز می توانید از مرواریدهای خوراکی رنگارنگ استفاده کنید که در عین سادگی زیبایی می تواند بسیار زیبا و خاص باشد.

هزینه کیک عقد

قیمت کیک ها با توجه به طرحی که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود. هزینه تهیه کیک علاوه بر طرح کیک به عوامل دیگری نیز بستگی دارد. مثلا بسته به ساده یا پیچدگی تزئینات کیک و اینکه در تزئین کیک از خامه استفاده شده یا خمیر فوندانت قیمت ها متفاوت خواهد بود. درضمن اگر طرح خاصی را خودتان به قناد سفارش دهید چون از طرح های آماده آن ها استفاده نکرده اید و سفارش کیک خاصی داده اید مطمئنا به دلیل کار زیادی که می طلبد قیمت تمام شده برای شما نیز بیشتر خواهد بود.

شرایط آب و هوایی جشن

توجه به شرایط آب و هوایی محل برگزاری جشن عقدتان نیز برای سفارش کیک بسیار اهمیت دارد. در واقع شرایط آب و هوایی به اینکه در تزیین و در واقع لایه آخر کیک از خامه استفاده شود یا از خمیر فوندانت مهم است. اگر جشن شما در فضای باز و در شرایط آب و هوایی گرم برگزار می شود بهتر است از خمیر فوندانت استفاده شود. چرا که خامه در هوای گرم هم تغییر شکل خواهد داد و هم بر روی طعم کیک تاثیر گذار خواهد بود.

در ادامه تصاویر مختلفی از کیک های جشن عقد را جهت گرفتن ایده، قرار می دهیم…

منبع: کیک جشن عقد

 


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
کارت عروسی , انتخاب متن کارت عروسی , انتخاب رنگ کارت , انتخاب طر ، کت و شلوار داماد , انتخاب کت و شلوار , نکات مهم انتخاب کت و شلوا ، کفش دامادی , خرید کفش دامادی , مدل کفش دامادی , هزینه کفش دامادی ، کیک عروسی , انتخاب کیک عروسی , هزینه کیک عروسی , انتخاب شکل کیک ، آینه و شمعدان , خرید آینه و شمعدان , آینه و شمعدان عروس ، انتخاب آتلیه عروس , آتلیه عروسی , آتلیه عروس حرفه ای ، انتخاب آتلیه عروسی , آتلیه عروسی , آتلیه عروسی حرفه ای ، انتخاب تاج عروس , تاج عروس , مدل های تاج عروس ، انتخاب تور عروس , تور عروس , راهنمای انتخاب تور عروس , مدل تور ع ، انتخاب کفش عروس , کفش عروس , راهنمای انتخاب کفش عروس , مدل کفش ع ، انگشتر نشان , حلقه ازدواج , تفاوت حلقه و نشان , معیار انتخاب حلق ، انگشتر نشان , حلقه ازدواج , خرید انگشتر نشان , معیار انتخاب انگش ، تالار عروسی , تالار عروسی زیبا , ویژگی تالار مناسب , هزینه تالار ، خرید جهیزیه عروسی , لیست خرید جهیزیه , خرید جهیزیه ، خرید ساعت عروسی , ساعت عروس و داماد , هزینه ساعت عروس و داماد , ، خرید عروسی , لیست خرید عروسی , خرید وسایل عروس و داماد ، دسته گل عروس , دسته گل , اندازه دسته گل , نکات مهم دسته گل ، دسته گل عروسی , گل عروسی , مدل گل عروسی ، ساقدوش عروس , ساقدوش داماد , رنگ لباس ساقدوش , انتخاب لباس ساقدو ، سفره عقد, وسایل سفره عقد , تزیین سفره عقد ، طلای عروسی , ویژگی طلای عروسی , رنگ طلای عروس , قیمت سرویس عروس ، عکس عروسی , ایده های خلاقانه عکس عروسی , ژست های عروس و داماد , ، کفش عروسی , مدل کفش عروس , انتخاب کفش عروس ، لباس عروس شیک , لباس عروس , لباس عروس زیبا , معیار انتخاب لباس ع ، لباس نامزدی , لباس نامزدی شیک , انتخاب لباس نامزدی زیبا , رنگ لب ، مراسم حنابندان , حنابندان , برگزاری مراسم حنابندان , لباس حنابند ،

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ